Administrator
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:12, 28 Gru 2006 Temat postu: teleport rune |
|
|
robimy w data/acition/scripts plik o nazwie tprune.lua i dodajemu to :
--Anstice's Incredible Teleport Rune
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) == 0 then
doSendMagicEffect(frompos,10)
doTeleportThing(cid,topos)
doSendMagicEffect(topos,10)
end
return 1
end
a w data/acition/acition.xml dodajemy to :
<action itemid="2284" script="tprune.lua" allowfaruse="1"/>
no i juz troche przetlumacze
if getPlayerAccess(cid) == 0 then <------ to jest ze np moze to uzyc kazdy kto ma 0 acces lub wyzej np wpiszemy 3 to tylko gm moze uzyc runy
doSendMagicEffect(frompos,10) <------- Jaki ma byc efekt przy uzyciu a puzniej jaki ma byc po zakonczeniu
doTeleportThing(cid,topos) <------ to znaczy ze tp nas obojetnie gdzie klikniemy ale musimy widziec to pole
jezlei tp rune nie dzila to prosze wkleic orginal bo ta byla przerobiona by mogl ja uzyc zwykly gracz ale nie testowalem
ORGINAL:
--Anstice's Incredible Teleport Rune
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) == 3 then
doSendMagicEffect(frompos,10)
doTeleportThing(cid,topos)
doSendMagicEffect(topos,10)
end
if getPlayerAccess(cid) == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This is not rune for you buddy.")
end
return 1
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|