| Administrator Administrator
 
 
 Dołączył: 16 Gru 2006
 Posty: 33
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
   | 
										
											|  Wysłany: Czw 14:12, 28 Gru 2006    Temat postu: teleport rune |  |  
											| 
 |  
											| robimy w data/acition/scripts plik o nazwie tprune.lua i dodajemu to : --Anstice's Incredible Teleport Rune
 function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
 if getPlayerAccess(cid) == 0 then
 doSendMagicEffect(frompos,10)
 doTeleportThing(cid,topos)
 doSendMagicEffect(topos,10)
 end
 return 1
 end
 a w data/acition/acition.xml dodajemy to :
 
 <action itemid="2284" script="tprune.lua" allowfaruse="1"/>
 
 no i juz troche przetlumacze
 
 if getPlayerAccess(cid) == 0 then <------ to jest ze np moze to uzyc kazdy kto ma 0 acces lub wyzej np wpiszemy 3 to tylko gm moze uzyc runy
 
 doSendMagicEffect(frompos,10) <------- Jaki ma byc efekt przy uzyciu a puzniej jaki ma byc po zakonczeniu
 
 doTeleportThing(cid,topos) <------ to znaczy ze tp nas obojetnie gdzie klikniemy ale musimy widziec to pole
 
 jezlei tp rune nie dzila to prosze wkleic orginal bo ta byla przerobiona by mogl ja uzyc zwykly gracz ale nie testowalem
 ORGINAL:
 --Anstice's Incredible Teleport Rune
 function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
 if getPlayerAccess(cid) == 3 then
 doSendMagicEffect(frompos,10)
 doTeleportThing(cid,topos)
 doSendMagicEffect(topos,10)
 end
 if getPlayerAccess(cid) == 0 then
 doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This is not rune for you buddy.")
 end
 return 1
 end
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |