Go¶ć
PostWysłany: Pi± 18:19, 08 Lut 2008    Temat postu:

o lol czlowieku pisze ze masz utworzyc nie otworzyc xD
Darkek
PostWysłany: Czw 19:19, 02 Sie 2007    Temat postu:

Tylko ja mam jurka Werjse f i tam niema w tym folderze nic takiego jak manarune ;s wez luknij i mi napisz
Administrator
PostWysłany: ¦ro 23:08, 27 Gru 2006    Temat postu: poradnik Jak zrobić manarune

1.W katalogu Data/Actions/scripts utwórz plik np. manarune.lua
2. Otwórz go i wklej ten kod

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
mlvl = getPlayerMagLevel(cid)
if mlvl >= 1 then
doSendMagicEffect(topos,1)
doPlayerAddMana(cid, 100)
doPlayedAddHealth(cid,100)
if item.type > 1 then
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
else
doSendMagicEffect(frompos,2)
doPlayerSendCancel(cid,"You need magic level 1.")
end
return 1
end

3. W linijce "doPlayerAddMana(cid, 100) ustalasz jaka ilosc many dostaje gracz pozyciu runy.
4. W linijce "doPlayerSendCancel(cid,"You need magic level 1.") ustawiasz, jaki tekst ma zostac pokazany gdy gracz nie ma odpowiedniego levelu magicznego (level magiczny potrzebny do uzycia runy ustalasz w linijce " if mlvl >= 1 then
5. W katalogu Data/Actions Otwórz notatnikiem plik Actions.xml i dodaj linijkę:


<action itemid="id_runy" script="manarune.lua" />

7. W miejscu id_runy wpisz numer id runy który będzie dodawał życia i many.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group